Nyheter

Klickar du på rubriken "Lokaler" och väljer sedan "Gästlägenhet" eller "Föreningslokal" så finner du längst ner på sidan bokningslista för respektive lokal med datum när listan laddades upp.

Målsättningen är att ladda upp nya versioner av bokningslistor för gästlägenheten och föreningslokalen varje vecka.

Information om vilka datum gästlägenheten och föreningslokalen är bokade kommer att sättas upp på anslagstavlan utanför expeditionen i veckan (vecka 12).

Föreningens hemsida kommer framöver få lite kärlek och uppdateras med ny information.

Har du/ni förslag på sådant ni vill se på hemsidan, hör av er till: 

 

 

På årsmötet i november 2016 valdes en ny styrelse. Styrelsen tackar för förtroendet och ser fram emot uppdraget.

Janna Bordier - Ordförande

Eva Erlandsson - Sekreterare.

Paul Södersten - Ledamot.

Håkan Yhlén - Ledamot.

Alarik Hammar - Ledamot

Björn Vestling - Ledamot

Jan Elverdam - HSB ledamot.

Styrelsen sammanträder varje månad. 


Om Du har frågor eller synpunkter kontakta gärna styrelsen på expeditionstid, genom brev eller e-post.

Tack för ert engagemang, vi fick in många svar och nu återstår för oss att bearbeta all information.

En sammanställning kommer presenteras här på hemsidan så fort den är klar. Era åsikter och tankar är viktiga, nu har vi en tydlig bild av vad ni medlemmar tycker är viktigt!

Från och med nu kommer Lotta Parment på HSB Göteborg hantera alla bokningar för vår gästlägenhet och föreningslokal samt alla frågor som rör parkeringsplatser, garageplatser och extraförråd. 

För att boka, avboka eller anmäla intresse kontaktar du Lotta via e-mail  eller på telefon: 010-442 21 50. Lotta svarar under kontorstid och skulle hon inte vara på plats kan växeln hjälpa dig med ditt ärende. Debitering sker fortsättningsvis via nästkommande hyresavi.

Varje måndag uppdaterar vi bokningslistan här. För helt aktuella uppgifter är det dock bäst att kontakta Lotta direkt.